دفتر چه یاداشت


سلام آقایون و خانم ها من اولین برنامه خودم رو تو سایت برنامه نویسان ایران زمین ثبت کردم
میتونید دانلود کنید
فقط خواهش میکنم نظر یادتون نره

http://www.iranvig.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2261&mode=&order=0&thold=0

سورس تروجان R3C

 

امروز سورس یه تروجان رو براتون از یه سایت گرفتم گذاشتم اینجا شاید به دردتون بخوره. آقا خداییش دیگه نگین دزدیه من خودم الان دارم بهتون میگم از یه سایت گرفتم از این به بعد هم اگه یه وقت برنامه ای رو از یه جایی گرفتم زیرش منبعش هم می نویسم که خدایی نکرده حق کسی ضایع نشه

در ضمن قبل از کامپایل این سورس آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید چون این تروجان توسط آنتی ویروس شناسایی میشه

ضمن اینکه از همه عزیزان بابت قضیه پیش اومده قبلی معذرت میخام

 



دانلود برنامه
دانلود برنامه(240kb)

نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!!!!!

ویروس W32.Tori@mm

این ویروس همون ویروسی هست که من تو پست قبلی گذاشته بودم

ولی این ورژن اصلی این ویروس هست



چون اینجا یک سایت با سورس باز هست و من هم نمی خواستم سورس رو بذارم

ویروس رو یه جای دیگه آپلود کردم گفتم شاید کسی یه ویروسه قوی لازم داشته

باشه که دوست نداره آنتی ویروسها بشناسن

 این ویروس از راه به اشتراکگذاشتن فایلها در و ضعف نرمافزار kazaa

 Outlookبرای قرستادن ایمیل استفاده میکنه و با 2 پسوند com ,exeکار میکنه

پس اگه آیکن ویروس را دوست نداشته باشین میتونین پسوند فایل رو به com

تبدیل کنین واما میرسیم به کارهایی که این ویروس انجام میده

1: فایلهایcom  را به محض اجرا آلوده می کنه

2: فابلهایbat را به محض اجرا باbat فایل خودش  آلوده میکنه

3: آنتی ویروس مک آفی را از کار میاندازه

4: مانع اجرای بعضی از برنامه ها میشه مثل Registry & task

5: با استفاده از بک دور روی پورت 5115 منتضر فرمان میشه

(سیستم آلوده توسط هکر قابل نفوذ باشد) وبعدا شروع به داس کردن سایت

ww.---.com میکنه و . . .

در ضمن فایل با Winrar فشرده شده وتا Unrar نکنین بی خطر است

http://www.freewebs.com/hack-vir/w32/tori.rar

با تشکر از همگی دوستان
نظز یادتون نره!!!

فیلتر شکن فارسی

سلام بچه ها من هی واستو فیلتر شکن میزارم ولی نظر نمی بینم
این یک فیلتر شکن فارسی هستش من خودم از این استفاده میکنم چون سرعت رو بالا میبره


لینک

امروز یه برنامه براتون ارسال کردم که با اون میشه ویندوز کامپیوترتون رو موقع بالا اومدن با یه پسورد قفل کنید تا افراد دیگه به سیستم شما دسترسی نداشته باشن

امکانات خوبی هم برای این برنامه در نظر گرفته شده

در ضمن این برنامه مال خودم نیست دوستان هی ما رو ضایع نکنن

فقط نظرات و امتیازات یادتون نره



دانلود برنامه
دانلود برنامه(112kb)

فیلتر شکن عالی

با سلام به بچه های اهل حال سایت آرمین اینم یک فیلتر شکن که خودم امتحانش کردم
کلیک کن

من نظر میخوام

بدست آوردن پسورد یاهو مسنجر

با این برنامه پسورد یاهو مسنجر رو بدست بیارین. بدون تغییر توپی های تکست باکس منتظر سورس بدست آوردن پسورد دیال آپ باشید

                                                          دانلود برنامه
                                                   دانلود برنامه(2kb)

فقط برنامه رو باید با دلفی باز کنید
نظر یادتون نره